Ga naar inhoud

Is dit wat voor mijn Coupé


Ivo

Aanbevolen berichten

past dit onder mijn M coupe, vinden jullie ?

ce_1_b.JPG

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...mMakeTrack=true

HAMANN PG3 in 8,5x19 ET38 und 10x19 ET19 mit Reifen vorne 245/35 ZR19 Conti Sport(5-6mm Profil) und hinten 275/30 ZR19 Conti Sport( 4-5mm, sind aber im Innenbereich am Grenzwert),

Ik vind ze echt SUPER :m: B)

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ivo vind de velgen top staan onder de :) QPE wetende dat je niet van spaakjes houdt is dit een geile velg weet wel dat het inhoud dat je :angry: niet meer "orgineel" is 4x76 Eisenmann 19 inch hamann,Eibach of H&R gewindefahre. B) :m: B)

Groet Huub

Link naar reactie

Ivo

Je had toch net een heel nieuw setje originele B) velgen op de kop getikt?

Ik vind het wel leuk om te zien hoor van die "A" sociale velgen maar ben toch zelf nog steeds voor origineel "zoals de ontwerpers het voor ogen hadden" zeg maar.

Volgens mij jij ook

Die uitlaten daar kan ik me nog wat bij voorstellen maar deze sloffen dat is hele andere koek

Gr. Ted

Link naar reactie
Ivo

Je had toch net een heel nieuw setje originele B) velgen op de kop getikt?

Ik vind het wel leuk om te zien hoor van die "A" sociale velgen maar ben toch zelf nog steeds voor origineel "zoals de ontwerpers het voor ogen hadden" zeg maar.

Volgens mij jij ook

Die uitlaten daar kan ik me nog wat bij voorstellen maar deze sloffen dat is hele andere koek

Gr. Ted

Dat meld die weer automatisch aan dan weer niet?

Gr.

Link naar reactie
Ivo

Je had toch net een heel nieuw setje originele  :angry: velgen op de kop getikt?

Ik vind het wel leuk om te zien hoor van die "A" sociale velgen maar ben toch zelf nog steeds voor origineel "zoals de ontwerpers het voor ogen hadden" zeg maar.

Volgens mij jij ook

Die uitlaten daar kan ik me nog wat bij voorstellen maar deze sloffen dat is hele andere koek

Gr. Ted

Dat meld die weer automatisch aan dan weer niet?

Gr.

Ted,

Ik weet het en je hebt gelijk. Maar soms laat ik me meeslepen door al dat "moois".

Ik heb inderdaad een NIEUW setje styling 40 (17" M RoadStar) velgen liggen. Die doe ik ook NOOIT meer weg. Maar misschien wordt dat mijn winterset en dan een geil setje 19"als zomerset B)

Hmm, maar ik ben inderdaad een voorstander van origineel, zoals je weet... en dat superbrede velgbed van de originele is ook gewoonweg A sociaal B)

En deze Hamann PG3 bandenmaat is eigenlijk iets te groot :m:

Afijn, ik doe het (nog) niet :) B)

Link naar reactie

Ivo,

Goede smaak, vind ik perfecte velgen voor de ZZZ, passen inderdaad perfekt op een :m: coupe of roadster.

Bandenmaat is inderdaad fout, voor een m3 e46, minder vind ik dat ze gebruikt zijn er al een kras opzit :m:

Wel oppassen, als je eenmaal naar die 19 inches gaat kijken ben je verloren :m:

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ivo,

Goede smaak, vind ik perfecte velgen voor de ZZZ, passen inderdaad perfekt op een ;) coupe of roadster.

Bandenmaat is inderdaad fout, voor een m3 e46, minder vind ik dat ze gebruikt zijn er al een kras opzit :D

Wel oppassen, als je eenmaal naar die 19 inches gaat kijken ben je verloren :m:

groet,

Pierre

Pierre,

Bedankt :m: hij biedt ze ook als gebruikt aan, dus geen probleem. Maar ik had liever nog meer "Tiefbett" en andere ET waardes, of zou dit zo passen :m:

Link naar reactie

1600 is een goede prijs als ze nagenoeg nieuw/onbeschadigd zijn, je moet echter rekenen bij 9,5ET40 (omgerekend 9"ET34) dat ze tov je originele 9"ET8 al 26 mm verder naar binnen staan, heb je dus ongeveer 30mm spoorverbreding per kant nodig :m: De bandenmaat is trouwens wel OKE! De maten van Huub zijn nog beter maar deze doen het ook :m:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

39_12_sb.JPG

Ivo,

Goede smaak, vind ik perfecte velgen voor de ZZZ, passen inderdaad perfekt op een  ;)  coupe of roadster.

Bandenmaat is inderdaad fout, voor een m3 e46, minder vind ik dat ze gebruikt zijn er al een kras opzit :D

Wel oppassen, als je eenmaal naar die 19 inches gaat kijken ben je verloren :m:

groet,

Pierre

Pierre,

Bedankt :m: hij biedt ze ook als gebruikt aan, dus geen probleem. Maar ik had liever nog meer "Tiefbett" en andere ET waardes, of zou dit zo passen :m:

Ivo iets meer Tiefbett

Link naar reactie
Ivo nog iets extremer voor de zomer en dan ben je wel de enige.Bryton 20 "

ca_2.JPG

Dan deze banden maat er op en cruisen maar 245/30/20 & 285/25/20

Huub

ik heb ze gezien, vind ze werkelijk shitterend, maar 20" <_<

Hamann met Tiefbett :angry: ;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...&category=43959

hamann_19hm2_stgrd2.jpg

Link naar reactie

tja, zoals al in een eerder topic gemeld: ik blijf bij mijn (2) setje(s) originele style 40 M RoadStar 17" ;)

aangepast door Ivo
Link naar reactie
.................., dat blijft natuurlijk erg persoonlijk. :lmao:

Klopt als een bus........ :lmao: :D En ik heb helaas persoonlijk een duurdere smaak dan Ivo in deze :lmao: :D

Heb net mijn 19 inch LM weer ff zien liggen op zolder, waar blijft die zomer toch ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.